Koti Klaukkala-Nurmijärvi-Rajamäki Nordeassa voi neuvotella asuntolainasta ja säästämisestä aamusta iltaan

Nordeassa voi neuvotella asuntolainasta ja säästämisestä aamusta iltaan

106
Nordea Klaukkala
Maija Hokkanen (vas.) Petri Luoto ja Lenita Aatrokoski huolehtivat siitä, että Klaukkalan Nordeasta jokainen asiakas saa omia tarpeitaan ja toiveitaan vastaavaa palvelua.

Klaukkalan Nordea on joustavien palveluaikojen myötä kasvattanut markkinaosuuttaan asuntolainoissa. Neuvottelu asuntolainoista ja säästämis- ja sijoitusasioista onnistuu helposti ja joustavasti arkisin kello 8–21 ja lauantaisin kello 10–16 konttorissa sekä verkko- tai puhelintapaamisessa.

Tämän päivän pankkipalvelu on suurelta osin neuvontaa ja neuvottelua. Asiointiin löytyy vaihtoehtoja niin henkilökohtaista palvelua arvostavalle kuin digipalveluja suosivalle.

Digipalvelut lisääntyvät ja monipuolistuvat vauhdilla ja käytön helppouteen kiinnitetään jatkuvasti suurempaa huomiota. Palveluita kehittävät pankkien lisäksi monet muut. Siksi Nordea on mukana monessa.

Vaikka kotisohvalla

Asuntolainaneuvottelun voi Klaukkalan Nordeassa sopia konttoriin aamuvarhaisesta iltamyöhään. Asuntorahoituksesta vastaava johtaja Maija Hokkanen lupaa, että ajan tapaamiseen saa yleensä aika nopeasti, jopa samaksi päiväksi.

– Lainaneuvottelun voi käydä myös verkko- tai puhelintapaamisessa konttorimme asuntorahoitukseen sertifioituneen asiantuntijan tai pankin valtakunnallisessa verkostossa toimivan rahoitusneuvojan kanssa. Etätapaamisia suositaan niiden vaivattomuuden takia.

Koronnousuun moni varautuu nykyisin viisaasti korkosuojauksella. Joustavuutta asunto-asioihin tuo myös Nordean lainoihin kuuluva maksuton Lyhennysjousto, jonka avulla asiakas voi itse muokata asuntolainansa kuukausierää oman elämäntilanteensa mukaan.

Sähköinen allekirjoitus jouhevoittaa kaupantekoa

Sähköinen allekirjoitus on otettu pankissa käyttöön entistä laajemmin. Lähes kaikki velkakirjat ja panttaukset voidaan haluttaessa tehdä sähköisesti jopa kaksi viikkoa ennen kaupantekohetkeä.

Toistaiseksi asuntokaupat pitää tehdä pääsääntöisesti pankin konttorissa tai kiinteistönvälittäjän luona. Asuntokauppa käy kuitenkin jouhevammin, kun asiapaperit voi allekirjoittaa sähköisesti eri aikaan. Tulevaisuudessa kun osakekirjat muuttuvat sähköisiksi, kaupanteko tulee entistä joustavammaksi ja virhemahdollisuus pienenee.

Henkilökohtaista palvelua 24/7

Nordeasta saa digitaalisten palveluiden rinnalla oikealta ihmiseltä henkilökohtaista pankkipalvelua puhelimitse ja chatin kautta 24/7.

– Vaikka jokainen asiakas saa valita hänelle sopivimman ja mieluisimman asiointitavan, haluamme kannustaa ja opastaa asiakkaita tutustumaan uuden teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Asioinnin helpottumisen myötä myös turvallisuus lisääntyy, toteaa Klaukkalan konttorin asiakaspalvelusta vastaava johtaja Lenita Aatrokoski.

Digipalveluihin voi tutustua pankkilaisten johdolla Klaukkalan Nordeassa aina parillisen viikon torstaisin kello 9.15–10. Mukaan voi ottaa halutessaan oman laitteen. Dailyn digipäivä on konttorissa parillisten viikkojen tiistaisin.

Pieni kasvaa ajan kanssa suureksi

Nordea haluaa palvella asiakkaitaan laadukkaasti säästämis- ja sijoitusasioissa, siksi pankin Premium Banking -varallisuudenhoitoyksikön erikoispalvelut ovat asiakkaan käytössä myös Klaukkalassa.

– Jokainen asiantuntijamme on tutkinnot suorittanut sertifioitu varainhoitaja, jonka kanssa asiakas käy keskustelut läpi tarkalla tasolla. Varainhoidossa huomioimme kokonaisuudessa perhe- ja perintöoikeudelliset sekä verotusasiat. Tiimissämme työskentelee näihin asioihin erikoistunut varallisuudenhoidon lakimies, kertoo Klaukkalan konttorin säästämisestä vastaava johtaja Petri Luoto.

Säästämiseen pätee erinomaisesti neuvo, että säännöllinen säästäminen kannattaa aina aloittaa vaikka pienellä summalla.

Yhteystiedot

Nordea Klaukkala
Kuonomäentie 2
01800 Klaukkala
Puh. 0200 3000 Nordea 24/7
www.nordea.fi