Koti Keski-Uusimaa FitFabriken kuntokeskuksessa treenataan kaupungin parhailla laitteilla

FitFabriken kuntokeskuksessa treenataan kaupungin parhailla laitteilla

FitFabriken Porvoo
KaupunkiPalvelut-lehden lukijoille ensimmäinen kuukausi tutustumishintaan 30€ / kk tai vuosikortti 350€. Nappaa siis lehti mukaan ja tule kokemaan treenaamisen ilo kaupungin parhailla laitteilla.
Siisteys, positiivinen energia ja aito välittäminen asiakkaasta yksilönä ovat ensimmäiset ajatukset astuttaessa sisään Linda Sonntagin luotsaamaan FitFabriken kuntokeskukseen.

Porvoon Kevätkummussa toimiva FitFabriken kuntokeskus pyörii nyt kolmatta vuottaan ja asiakkaat ovat löytäneet paikan kiitettävästi. Yrittäjät Linda Sonntag ja Laura Sorva ovat onnistuneet luomaan toimivan konseptin, jolla pystytään palvelemaan kaikentasoisia treenaajia ja salilla hikoilevatkin sulassa sovussa niin tavoitteellisesti treenaavat kilpaurheilijat, kuin arkiliikunnasta energiaa, terveyttä ja hyvinvointia hakevat asiakkaat.

Samassa kiinteistössä toimivat myös crossfit-, taekwondo- ja kuntonyrkkeilysalit, joten entisen Robin Hoodin kiinteistöstä voitaneen puhua jo jonkin asteisena liikuntapaikkakeskittymänä.

FitFabriken on kaikille tarkoitettu kuntosali, mutta laitteet, painot ja muut treenivälineet on mitoitettu riittämään myös kovimmille raudankolistelijoille. Laite- ja välinevalikoima on rakennettu vuosien tuoman kokemuksen pohjalta ja salikokemustahan Linda on ehtinyt kerryttää jo pitkälti yli 20 vuotta.

Kaiken keskipisteenä ovat markkinoiden ylivoimaista kärkeä edustavat Hoist Roc-It -laitteet, jotka tuovat treeniin täysin ainutlaatuisen tehon ja tuntuman. Uusinta uutta edustavat myös uunituoreet Tryon-vetokahvat, joiden poikkeuksellinen otepintojen muotoilu vie treenikuormituksen suoraan kohdelihakseen aiheuttamatta turhia paineita nivelille. ”Vain paras on asiakkaillemme kyllin hyvää” kuvaa ajatusmaailmaa melko hyvin.

Tule ja liiku kuten haluat

Perinteisen kuntosaliharjoittelun lisäksi FitFabriken tarjoaa asiakkailleen yksilöllistä valmennusta fysiikkaharjoittelun, ravitsemuksen ja painonhallinnan tueksi. Salilla toimii myös Suomen Fitnessurheilu ry:n alaisuudessa operoiva Team FitFabriken, joka vastaa yksinomaan fitness-kilpailijoiden valmennustoiminnasta ja jonka riveissä Linda itsekin kilpailee. Kilpavalmennuksessa on tällä hetkellä hieman reilut 10 henkilöä, joista osa nähdään kisalavoilla jo tulevana keväänä Helsingin Kulttuuritalolla järjestettävissä Fitness Classic -kisoissa.

Team FitFabriken ottaa riveihinsä myös uusia kilpailemisesta kiinnostuneita henkilöitä, eli jos olet valmis kovaan ja tavoitteelliseen treeniin ja haaveilet kisalavoista tai fitness -urheilusta harrastuksena, niin ota suunnaksi FitFabriken ja nykäise Lindaa hihasta.

Valmentajamme myös päivittävät jatkuvasti osaamistaan erilaisissa alan koulutuksissa.

FitFabriken on kulkuoikeudella käytettävissä 24/7 ja henkilökunta on paikalla arkisin kello 14–19. Uusia asiakkaita opastetaan tarvittaessa salilaitteiden oikeaoppisessa ja turvallisessa käytössä ja halutessasi saat FitFabrikenista siis myös kattavat treeniohjelmat ja ravitsemusohjeet tavoitteidesi tueksi.

Voit valita maksutavan

FitFabriken kuntosalilla voit siis treenata täysin oman aikataulusi mukaisesti, eikä asiakkaalta vaadita erillisiä jäsen- tai liittymismaksuja eikä sitoutumisaikoja. Myös maksupolitiikka on joustava, sillä tarjolla on 10x kortti, yhden, kolmen tai kuuden kuukauden kortti sekä vuosisopimus. Luonnollisesti myös kertamaksulla on mahdollista tulla treenaamaan arkisin klo 14-19 välillä. Opiskelijoille, eläkeläisille ja työttömille kk-hinta on normaalia edullisempi ja yrityssopimukset laaditaan aina tapauskohtaisesti ja kaiken lisäksi perhekortti mahdollistaa isommankin talouden treenaamisen edullisesti.

Kuukausimaksuun sisältyy mahdollisuus osallistua kaksi kertaa viikossa ohjattuun, monipuolisesti lihaksistoa ja aerobista kuntoa kehittävään kiertoharjoitteluun.

Hiki- ja suihkupyyhkeet sekä pesuaineetkin löytyvät talon puolesta ja arkisin oleskelutilan pöydällä myös hedelmät ja kahvit ovat asiakkaiden ilona.

Yhteystiedot:

FitFabriken