Koti Keski-Uusimaa Nordea palvelee ja jakaa osaamistaan

Nordea palvelee ja jakaa osaamistaan

109
Nordea Järvenpää
Reetta Soini (vas.), Kristiina Tolkki ja Anita Rantanen toivottavat kaikki asiakkaat tervetulleiksi Nordeaan.

Asiakkaat toivotetaan lämpimästi tervetulleiksi Nordean Järvenpään ja Keravan konttoreihin. Myös puhelimitse saa Nordeasta henkilökohtaista pankkipalvelua jopa 24/7. Perinteiset palvelut eivät ole kadonneet, vaikka moni suosii uusia digitaalisia vaihtoehtoja.

Nordean sanotaan haluavan kulkea asiakkaan kanssa yhtä matkaa. Siitä, mitä se käytännössä tarkoittaa, kertovat mielellään esimerkkejä Keski-Uudellamaalla toimivat asiakaspalvelujohtajat Anita Rantanen ja Reetta Soini sekä Premium Banking -varallisuudenhoitoyksikön johtaja Kristiina Tolkki .

Nordean Järvenpään ja Keravan konttoreissa palvellaan henkilöasiakkaita kaikessa päivittäisasioinnissa ilman ajanvarausta. Asuntolaina-asiat hoidetaan ajanvarauksella fyysisesti konttorilla tai puhelintapaamisena. Tapaamisaikoja on tarjolla joustavasti asiakkaan tarpeen mukaan.

– Olemme huomanneet, että moni haluaa edelleen tavata pankissa asioidensa hoitajan kasvotusten. Meille voi tulla käymään, onpa asia mikä tahansa. Moni tulee esimerkiksi oma tabletti kainalossa. Yhdessä tablettiin ladataan esimerkiksi tunnuslukusovellus. Sen jälkeen laskujen maksaminen käy verkossa kätevästi ja vähitellen voi opetella käyttämään lisää digitalisaation mahdollistamia palveluita.

Esimerkiksi mobiilipankissa pankkiasiointi on entistäkin helpompaa. Siirto-palvelun kautta taas raha liikkuu reaaliajassa Siirto-käyttäjän puhelinnumeron perusteella. Siirto tekee maksamisesta ja maksun vastaanotosta kätevää myös väliaikaisissa myyntipisteissä, kuten kirpputoreilla.

Käytä perinteistä tai tule oppimaan uutta

Pankkilaiset painottavat, että jokainen asiakas voi valita itselleen sopivimman asiointitavan. Myös maksupalvelukuoria voi edelleen käyttää, ja kuoren voi jättää Postin kuljetettavaksi mihin tahansa kirjelaatikkoon.

– Haluamme kuitenkin kannustaa asiakkaita tutustumaan uuden teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Asioinnin helpottumisen myötä myös turvallisuus lisääntyy.

Itse järjestämänsä digikouluttamisen lisäksi Nordea tekee senioriväestön parissa tiivistä yhteistyötä Enter ry:n kanssa. Pankin nettisivulta löytyy ”Digineuvontaa jokaiselle” -koulutustilaisuuslista paikkakunnittain. Sieltä on helppo valita sopiva tilaisuus ja lähteä rohkeasti mukaan. Muutenkin pankki haluaa jakaa osaamistaan osallistumalla ja tukemalla monenlaista yhteiskunnallista toimintaa.

Henkilökohtaista varallisuudenhoitopalvelua Nordeassa

Nordean Premium Banking -varallisuudenhoitoyksikön erikoispalvelut ovat asiakkaan käytössä Järvenpäässä, Keravalla ja Porvoossa.

– Näistä palveluista emme veloita asiakkaalta mitään. Haluamme palvella laadukkaasti ja laadunvalvonta on jatkuvaa ja tarkkaa. Jokainen asiantuntijamme on tutkinnot suorittanut sertifioitu varainhoitaja, jonka kanssa asiakas käy keskustelut läpi tarkalla tasolla. Varainhoidon lisäksi huomioimme kokonaisuudessa perhe- ja perintöoikeudelliset sekä verotusasiat. Tiimissämme työskentelee näihin asioihin erikoistunut varallisuudenhoidon lakimies.

Asiakas voi seurata verkossa kaikkea asiointia. Aktiiviselle sijoittajalle on oma Investor-työkalu.

– Meillä on tapana sanoa, että vähän on paljon. Se pätee erinomaisesti sijoittamiseen. Pienelläkin summalla pääsee säännöllisesti säästäen ajan kanssa pitkälle. Aina kannattaa aloittaa.

Säästämis- ja sijoitusasioissa voi kysyä vinkkejä myös Nordean digitaaliselta sijoitusneuvoja-Noralta, jota Kristiina Tolkki kuvaa varsin neuvokkaaksi ja päteväksi apulaiseksi.

Yhteystiedot

Nordea
Sibeliuksenkatu 15
04400 Järvenpää
Kauppakaari 8
04200 Kerava
Puh. 0200 3000 Nordea 24/7
www.nordea.fi