Koti Espoo Pitopalvelu Ladysta herkut juhlaan ja arkeen

Pitopalvelu Ladysta herkut juhlaan ja arkeen

Pitopalvelu Lady

Pitopalvelu Lady on Lehtisaaressa sijaitseva täyden palvelun cateringyritys. Perheyritys palvelee yksityis- ja yritysasiakkaita pääkaupunkiseudulla.

– Suunnittelemme ja valmistamme laadukkaista ja tuoreista raaka-aineista yksilölliset tarjoilut niin arki- kuin juhlatilaisuuksiin kahdeksantoista vuoden kokemuksella. Onpa kyseessä lounastarjoilu tai juhlatilaisuus asiakas voi aina luottaa henkilökuntamme osaamiseen. Varmistamme hienotunteisesti, että kaikki yksityiskohdat toimivat sovitusti ja asiakas pääsee keskittymään vieraisiinsa ja nauttimaan tilaisuudesta, kuvaa Raili Saari Pitopalvelu Ladystä.

Yllätä vieraasi

Laadukkaalta tuotelistalta löytyvät esimerkiksi lämpimät ja kylmät ruoat, salaatit, pienet suolaiset, kuten bruchettat ja quichet sekä oman leipuri-kondiittorin valmistamat leivät ja leivonnaiset sekä jälkiruoat.

Yrityksestä voi myös vuokrata esimerkiksi astiastot, aterimet, pöytäliinat, kangasservetit, maljakot ja tarjoiluhenkilökunnan.

Yrityksille suunnatut cateringpalvelut kattavat tilaisuudet aamiaisista lounaspaketteihin sekä asiakastilaisuuksiin ja juhliin. Pitopalvelu hoitaa kuljetuksen ja kattauksen sovitusti.

– Kun haluat yksilöllistä tarjoilua juhliisi, ota yhteyttä.

Pitopalvelu Lady Pitopalvelu Lady
Lehtisaarentie 1, 00340 Helsinki